Verdier

20TCI` s verdier er autentisk ledelse, inspirasjon, entusiasme, resultat og utvikling.

Målsetting
TCI`s målsetting er å være den beste coachingpartner for utvikling av bedrifter og enkeltpersoner.

Forretningside`
TCI`s forretningside`er å være en brobygger i prosessen fra nåværende situasjon til ønsket situasjon.

Visjon
TCI`s visjon er å bidra til drivkraft for realisering av menneskelige potensialer og optimale resultater.

Kunder
Bedrifter og organisasjoner som har benyttet seg av TCI sine tjenester inkluderer bl.a Acergy, Aker Kvaerner, Bergen kommune, Baker Hughes, Bufetat, ConocoPhillips, General Electric, SAS, Sparebank 1 SR- Bank, Statoil, Stavanger kommune, Stavanger Universitetsykehus, Sola kommune, Molde kommune, Tieto og Universitetet i Stavanger.

Corporate social responsibility
TCI er opptatt av corporate social responsibility (CSR), og deler av overskuddet går til å støtte vanskeligstillte barn – bl.a. Gregory Smith`s “Children at risk” i Brasil.